niedziela, 14 czerwca 2009

Wczasy Apartamenty

Każdemu życzę żeby choć przed chwile kiedyś poczuł się tak wspaniale jak ja tam,mimo iż byłam tam jak małe ziarnko tego pisaku,byłam to jednak ja. Po drugie, przez mury otaczające dwie hiszpańskie eksklawy próbują przedostać się Afrykańczycy. To połączenie pustyni i morza jest niesamowitym widokiem i sprawia, że wierzysz, że jesteś na innej wczasy apartamenty planecie. Ale ich uśmiechy i ogromne oczy były jednym z najwspanialszych wspomnień jakie przywiozłam z Tunezji. Było super!!!Czwartego dnia po przyjeżdzie pojechałyśmy na 2-dniową wycieczkę na wczasy apartamenty Saharę. W przeszłości było twierdzą dynastii Nazeri, ostatniego wielkiego królestwa Maurów w Hiszpanii. Posiłki w hotelu były naprawdę rewelacyjne, bardzo smaczne i obfite.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz