wtorek, 26 maja 2009

Hiszpania

Nazwa ta oznacza Trzy Kola i związana jest z tym miejscem legenda, mówiąca iż panna, która napije się wody ze wszystkich trzech fontann niedługo znajdzie męża. Byliśmy też po raz pierwszy w życiu na muzułmańskim cmentarzu. Miasto to jest punktem obowiązkowym nawet w bardzo krótkich wizytach, chociaż tak naprawdę wielką szkodą jest zwiedzać je egipt puzzle tylko w oparciu o najważniejsze starożytne miejsca i muzea. Jerzy I ustanowił nową konstytucje w 1864 roku, która to przywróciła demokracje i odsunęła króla w znacznym spanie wisła stopniu do ceremonialnej roli. W późniejszym okresie została podbita przez Arabów. W Tunezji byłem po raz pierwszy i nigdy wcześniej nie widziałem tak wspaniałego miękkiego niczym puder, złocistego piasku spanie w wiśle na plaży. Jak widziałam schody zaraz wyciągałam aparat,mój luby mi krzyczał-znowu? ? Ale z góry czy z dołu schodów zdjęcia nabierały innej perspektywy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz